Dane jednostki Statut jednostki Regulamin organizacyjny Kontrole zewnętrzne Finanse Oddziały Poradnie i gabinety Pracownie diagnostyczne Zamówienia publiczne Nabory Cennik Wysokość opłat za wydanie dokumentacji medycznej Wysokość opłat za przechowywanie zwłok Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw Standardy Ochrony Małoletnich Konkursy |
SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW:
SKARGI I WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ:
W SPRAWACH SKARG I WNIOSKÓW PACJENCI PRZYJMOWANI Są: w środy w godz.12:00-14:00 przez Pełnomocnika Dyrektora ds. Pacjenta. Korespondencja przychodząca do Szpitala, odnotowywana jest w rejestrze poczty przychodzącej przez Pracownika Kancelarii Ogólnej, następnie jest dekretowana przez Dyrektora do odpowiednich komórek organizacyjnych / stanowisk celem dalszego załatwienia spraw. Sprawy można załatwiać w formie pisemnej lub ustnej. Załatwianie spraw w formie ustnej stosowane jest w sytuacji, gdy przemawia za tym interes strony (np. stronie zależy na szybkości, gdy chodzi o drobną sprawę), a przepis prawny nie stoi na przeszkodzie. Z rozmowy w razie konieczności sporządzana jest notatka zawierającą informację o tym komu daną informację zakomunikowano, datę i podpis osoby załatwiającej. |